دانلود و پشتیبانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

s f

اطلاعات تماس
ایران چهارمحال و بختیاری
شهرکرد خیابان اول
youremail@yourdomain.com
038312345678

دژینو | dezhino

پابلیشر ها چه نکاتی را باید رعایت کنند تا بهترین درآمد را از تبلیغات کلیکی را کسب کنند؟

ناشران تبلیغ چه نکاتی را باید رعایت کنند تا بهترین درآمد از تبلیغات را کسب کنند؟

نویسنده : مهسا اذانی | تاریخ بروزرسانی : 1401/10/07

اخیراً مطالعه ای توسط Statista نشان داد که تقریباً 27 درصد از کاربران اینترنت در سال 2021، افزونه های مسدود کننده تبلیغات در مرورگرهای وب خود نصب کرده اند.

این افزونه های رایگان و محبوب، همه بنرهای تبلیغاتی در همه سایتهای بازدید شده را مسدود می کند، به این معنی که یک چهارم تبلیغات در وب سایت ناشران (منتشرکننده تبلیغ)  هرگز به مخاطب نمی رسد و هیچ درآمدی را به همراه ندارد.

اما این مطالعه همچنین نشان داد که کاربران اغلب مایلند مسدودساز تبلیغ خود را در صورت تمایل به تعامل با محتوای مربوطه و کمک به تأمین ناشری که احساس می کنند ارتباط قوی با آنها دارند، خاموش کنند.


پابلیشرها(منتشرکنندگان تبلیغ) برای افزایش درآمد از تبلیغات می‌بایست با سایت های تبلیغات کلیکی متناسب با رسانه‌شان قرارداد ببندند. در مقاله زیر مقایسه ادنتورک ها را با توجه به گزارش سالانه‌ای که منتشر کرده‌اند، بخوانید و عملکرد بهتری در زمینه پذیرش تبلیغات رقم بزنید.

پلتفرم های تبلیغات کلیکی ایرانی در نگاه مقایسه


مثال مسدود کننده تبلیغات

بسیاری از ناشران از کاربران می خواهند تا مسدود کننده تبلیغات خود را برای مشاهده محتوای آنها غیرفعال کنند. اما اگر شما به عنوان ناشر اقدامی برای محافظت مناسب از سایت خود در برابر سوء تبلیغات نکرده اید، این می تواند برای کاربران نهایی قماری خطرناک و خسته کننده باشد.

و این شما هستید که در پایان به ضرر خواهید کرد.

 

کیس استادی پرفورمنس مارکتینگ

 

تجربه کاربری خیلی بد

در یکی از نمونه هایی که اخیراً در توییتر مورد توجه من قرار گرفت، یک کاربر در مورد آگهی بدی که در وب سایت Harvard Crimson – روزنامه داوطلبانه دانشجویی در دانشگاه هاروارد بوستون – ظاهر شد ، پست کرد.

                             مثال سوء استفادهشکایت توییتر در مورد سوءاستفاده از سایت

در این مورد، کاربر با مسدود کننده های تبلیغات آشنا بود اما تصمیم گرفت هنگام حمایت از یکی از سایت های خبری مورد علاقه خود، هنگام خواندن مقاله دانشجویی، او را خاموش کند. هنگامی که به یکی از سایتهای نظرسنجی Verizon هدایت شد – که مطمئناً به دنبال جمع آوری و فروش داده های خود بود – هنگام خواندن یکی از مقالات سایت Harvard Crimson، او ناامید شد.

هنگامی که او در توییتر به دنبال کمک بود، اولین توصیه ای که به او شد این بود که برای جلوگیری از این نوع تهاجمات، مسدود کننده تبلیغات خود را روشن کند.

راجع بهش فکر کن.

شکست Crimson در محافظت از کاربر در برابر سوءاستفاده از تبلیغات باعث شده است که این کاربر نرم افزار مسدود کردن تبلیغات خود را روشن کرده و با این کار، درآمد تبلیغاتی Crimson را کاهش داده و در عین حال با به اشتراک گذاشتن تجربه کاربری خیلی بد در Crimson، نام تجاری خود را در توییتر خدشه دار کند.

 


چه تقلبی توسط پابلیشر ها صورت می گیرد؟


افزایش درآمد از تبلیغات با محافظت از کاربر

برای هر نوع مشاغل، به صورت آنلاین یا آفلاین ، تجربه کاربر کلید توسعه وفاداری مشتری، اعتماد و خرید مجدد است.

مشابه خوردن یک غذای بد یا تجربه ناامید کننده در یک رستوران، هنگامی که یک کاربر به وب سایت ناشران مراجعه می کند و ناگهان با تبلیغات پاپ آپ و تغییر مسیرها مواجه می شود، احتمالاً احساس سرخوردگی می کند و می خواهد از تکرار چنین تجربه ای جلوگیری کند. . 

آنها حتی ممکن است تجربیات بد خود را به صورت شفاهی و/یا ارسال یک نظر منفی به اشتراک بگذارند و با لکه دار کردن شهرت آن و دفع مشتریان جدید، تأثیر آن را بر کسب و کار شما افزایش دهند.

Crimson و نشریات آنلاین مشابه سرمایه گذاری زیادی در تولید محتوای با کیفیت و افزایش ترافیک به سایت های خود انجام می دهند و ROI این امر به شدت بر درآمد تبلیغات استوار است. 

اگر قرار است تمام این زمان و هزینه را صرف تولید محتوا و ترافیک وب کنید تا تجربه ای را به کاربران بدهید تا آنها را مجبور کند از وب سایت فراری باشند (چه با نصب مسدود کننده های تبلیغاتی و چه هرگز با بازگشت به سایت شما)، ROI شما ضربه خواهد خورد و همینطور شهرت برند شما. 

 


کلیک فراد چیست؟ فراد در تبلیغات کلیکی چگونه است؟


راه حل عبور از مسدود کننده های تبلیغات

همانطور که در بالا ذکر شد، تقریباً یک چهارم کاربران آنلاین قبلاً مسدود کننده های تبلیغاتی را روی دستگاه های خود نصب کرده اند.

بنابراین، چگونه می توانید کاربران خود را مجبور کنید افزونه حذف تبلیغات را خاموش کرده و با تبلیغات موجود در سایت خود درگیر شوند؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید هرگونه تبلیغاتی که بعد از خاموش کردن مسدود کننده تبلیغات تجربه می کنند آنقدر آنها را تحریک نمی کند که دوباره آن را روشن می کنند.

یک اقدام پیشگیرانه مهم برای سرمایه گذاری در نرم افزارهای ضد تقلب (مانند دژینو) است که با مسدود کردن هدایت های مخرب و پنجره های بازشو در سایت شما، از کاربران شما محافظت می کند. 

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید طراحی خود سایت شماست. این سوالات را از خود بپرسید:

  • در هر صفحه چند تبلیغ در حال اجرا هستید؟ 
  • کاربران در طول مدت حضور خود در سایت شما چند پاپ آپ را تجربه می کنند؟ 
  • آیا ارزش محتوای شما با تبلیغات را دارد؟ 
  • آیا مخاطبان شما می توانند همان محتوا را در جایی دیگر بدون غیرفعال کردن مسدود کننده های تبلیغات خود پیدا کنند؟

بهینه سازی تعداد تبلیغاتی که به مخاطبان شما ارائه می شود برای ایجاد درآمد سالم از آگهی مهم است، اما حفظ سایت و وفاداری مشتری راه بسیار موثری برای دستیابی به این هدف است تا بمباران کاربر با تبلیغات، فقط برای آنها که مسدود کننده های تبلیغاتی را نصب کرده یا هرگز باز نگشتند به سایت شما. 

هنگامی که یک تجربه تبلیغاتی قابل تحمل در سایت خود ایجاد کردید، می خواهید راهی پیدا کنید تا از کاربران بخواهید هنگام بازدید از سایت شما، برنامه های افزودنی مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنند. برنامه هایی مانند Detect Adblock و IAB Ad Block Detection Code ، در میان برنامه های دیگر، راه حل های رایگان ارائه می دهند که زمانی تشخیص می دهد که کاربر «افزونه مسدود کننده تبلیغات» را نصب کرده است. 

بعد از اینکه اسکریپتی را پیدا کردید که برای شما مناسب است، باید تصمیم بگیرید که با آن کاربران چه کار کنید. برخی از سایت ها با پلاگین حذف تبلیغاتی کاربران را به طور کامل مسدود می کنند، در حالی که برخی دیگر به آنها اطلاع می دهند و از آنها می خواهند که آنها را خاموش کنند. 

استراتژی خود را بر اساس آنچه که فکر می کنید کاربران شما بیشترین پاسخ مثبت را خواهند داشت، طراحی کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید با آنها صریح باشید.

به آنها اطلاع دهید که درآمد تبلیغاتی آنها چیزی است که به شما امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را ایجاد کنید و از آنها بخواهید که مسدود کننده های خود را خاموش کنند تا از شما و تلاش های شما برای ارائه محتوای با کیفیت بالا کمک کند.

سخن پایانی

به عنوان یک ناشر، کاربران و مشترکان منبع حیات کسب و کار شما هستند و شما موظف هستید از تجربه کاربری آنها محافظت کنید.

امروزه راه حل های زیادی برای مبارزه با سوءاستفاده های بد در بازار موجود است، بنابراین صرف نکردن وقت برای سرمایه گذاری در حفاظت از تجربه کاربران در بهترین حالت غیرمسئولانه است و حتی ممکن است به شهرت و درآمد کسب و کار شما لطمه وارد کند.

ارسال نظر

0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop