دانلود و پشتیبانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

s f

اطلاعات تماس
ایران چهارمحال و بختیاری
شهرکرد خیابان اول
youremail@yourdomain.com
038312345678

سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://dezhino.com.

ما چه کاری انجام می دهیم؟

دژینو، در کارخانه نوآوری دیجینکست، به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا تقلب آنلاین تبلیغاتی را شناسایی و رفع کنند. دژینو متعهد است که از حریم خصوصی شما محافظت کند. حریم خصوصی و اطلاعات شرکت و سازمان شما برای ما اهمیت دارد و جلب اعتمادتان اولویت ماست. برای اطمینان از اینکه به دغدغه های شما در خصوص حریم خصوصی احترام گذاشته می‌شود، در این خط‌مشی حریم خصوصی توضیحی ارائه می کنیم که نشان می دهد با اطلاعات آنلاینی که در اختیار ما می گذارید چگونه برخورد می شود و شما چه تصمیماتی می توانید در خصوص نحوه جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات خود بگیرید.

توصیه می کنیم قوانین حفظ حریم خصوصی را به دقت بخوانید و بعد از آن آگاهانه تصمیم بگیرید. با استفاده از خدمات ما، با شرایط این سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید و استفاده مستمر از خدمات به منزله توافق مداوم شما با خط مشی های حریم خصوصی است.

چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم

اطلاعات مربوط به سایت شماست. با اسکریپت دژینو که در سایت قرار می دهید ما ورودی های توافقی با شما از سایتتان را در مدت زمان کمپین و قرارداد در اختیار می گیریم.اطلاعات مربوط به profiling,footprint, behavior از جمله در مورد دستگاه شما (به عنوان مثال، دستگاهی که استفاده می کنید، نوع مرورگر و سیستم عاملی که دستگاه شما استفاده می کند، زبان و غیره) را به منظور افزایش عملکرد خدمات جمع آوری می کند. همچنین ممکن است اطلاعاتی درباره فعالیت شما در سرویس‌ها (به عنوان مثال، کلیک‌ها، اقدامات و غیره) جمع‌آوری کنیم.

 اطلاعات قابل شناسایی فردی است، یعنی اطلاعاتی که یک فرد را شناسایی می کند یا ممکن است با تلاش معقول یک فرد را شناسایی کند (“اطلاعات شخصی”). چنین اطلاعاتی برای کاربران وب سایت ما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

  • اطلاعات داوطلبانه: ممکن است اطلاعاتی را که شما داوطلبانه در اختیار ما قرار می دهید جمع آوری کنیم. به عنوان مثال، هنگامی که به ارتباطات ما پاسخ می دهید، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید یا از طریق استفاده از خدمات، اطلاعات بیشتری درباره خود به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بازخورد، پیشنهادات، شکایات و گزارش هایی را که برای ما ارسال می کنید جمع آوری کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که ما همچنین ممکن است شکایاتی را در مورد شما از سایر کاربران جمع آوری کنیم که ممکن است شامل اطلاعات شخصی شما باشد.
  • اطلاعات دستگاه: ممکن است اطلاعات شخصی را از دستگاه شما جمع آوری کنیم. چنین اطلاعاتی ممکن است شامل داده‌های موقعیت جغرافیایی، آدرس IP، شناسه‌های منحصربه‌فرد (مانند آدرس MAC و UUID) و همچنین اطلاعات دیگری باشد که به فعالیت شما از طریق سرویس‌ها مربوط می‌شود.

 

برای جلوگیری از شک، اگر اطلاعات شخصی را با اطلاعات غیر شخصی ترکیب کنیم، اطلاعات ترکیبی تا زمانی که ترکیب شده باشند به عنوان اطلاعات شخصی تلقی خواهند شد.

چگونه اطلاعات را در اختیار ما می گذارید؟

دژینو با استفاده از اسکریپتی که مشتری در هد سایت خود قرار می دهد دیتا مورد نیاز موتور هوش مصنوعی خود را جمع آوری می کند. 

کوکی ها و سایر فناوری ها

ما ممکن است از کوکی‌ها و سایر فن‌آوری‌ها یا روش‌های تحلیل وب برای جمع‌آوری، ذخیره و ردیابی اطلاعات خاص مرتبط با دسترسی و فعالیت شما در هنگام بازدید از وب‌سایت استفاده کنیم. 

«کوکی» قطعه کوچکی از اطلاعات است که یک وب‌سایت در حین مشاهده یک وب‌سایت به دستگاه شما اختصاص می‌دهد. کوکی ها بسیار مفید هستند و ممکن است برای اهداف مختلف استفاده شوند. این اهداف، امکان پیمایش موثر بین صفحات، فعال کردن خودکار برخی ویژگی‌ها، به خاطر سپردن تنظیمات برگزیده و ایجاد تعامل بین شما و خدمات سریع‌تر، را تسهیل می کند.

الگوریتم های ما از کوکی زیر استفاده می کند: 

می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های تنظیمات برگزیده دستگاهتان، کوکی‌ها را حذف کنید. با این حال، اگر انتخاب کنید کوکی‌ها را غیرفعال کنید، برخی از ویژگی‌های سرویس‌ها ممکن است به درستی عمل نکنند و تجربه آنلاین شما محدود شود. 

نحوه استفاده از اطلاعات

ما از اطلاعات شخصی به روشی که در این خط مشی رازداری توضیح داده شده است استفاده می کنیم و به اشتراک می گذاریم. علاوه بر اهداف ذکر شده در بالا، اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم، که ممکن است شامل اطلاعات شخصی شما باشد، برای هر یک از اهداف زیر استفاده می شود:

  • برای برقراری ارتباط با شما و آگاه ساختن شما از آخرین به روز رسانی های ما.
  • برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های متقلبانه و غیرقانونی یا هر نوع فعالیت دیگری که ممکن است یکپارچگی خدمات را به خطر بیندازد یا تأثیر منفی بگذارد.
  • برای بررسی تخلفات و اجرای خط‌مشی‌های خود، و طبق قانون، مقررات یا سایر مقامات دولتی، یا پیروی از احضاریه یا روند قانونی مشابه یا پاسخ به درخواست دولت.

 

اطلاعات را با چه کسانی و برای چه هدفی به اشتراک میگذاریم

ما اطلاعات شخصی شما را اجاره نمی‌دهیم، نمی‌فروشیم یا با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذاریم، مگر آنچه در این سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.  

مجموعه اطلاعات شخص ثالث

خط مشی ما فقط به استفاده و افشای اطلاعاتی که از شما جمع آوری می کنیم می پردازد. تا جایی که اطلاعات خود را از طریق سرویس‌ها (به عنوان مثال، با کلیک بر روی پیوند به هر وب‌سایت یا مکان دیگری) یا از طریق سایت‌های دیگر در سرتاسر اینترنت در اختیار سایر طرف‌ها قرار می‌دهید، ممکن است قوانین متفاوتی برای استفاده یا افشای اطلاعاتی که شما انجام می‌دهید اعمال شود. برای آنها افشا کند. 

شما تصدیق می کنید که ما مسئولیتی در قبال محصولات، خدمات، یا توضیحات محصولات یا خدماتی که از سایت های شخص ثالث دریافت می کنید یا در قبال محتوا یا شیوه های حفظ حریم خصوصی آن سایت ها نیستیم و این خط مشی رازداری در مورد هیچ ثالثی اعمال نمی شود. – محصولات و خدمات مهمانی شما آگاهانه و داوطلبانه تمام خطرات استفاده از سایت های شخص ثالث برای خرید محصولات و خدمات را به عهده می گیرید. شما موافقت می کنید که ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال چنین سایت های شخص ثالث و استفاده شما از آنها نخواهیم داشت.

 

 

برای چه مدت ما اطلاعات را حفظ می کنیم

لطفاً توجه داشته باشید که مگر اینکه دستور دیگری به ما بدهید، ما اطلاعاتی را که جمع‌آوری می‌کنیم تا زمانی که برای ارائه خدمات و پیروی از تعهدات قانونی‌مان، حل اختلافات و اجرای توافق‌نامه‌هایمان لازم باشد حفظ می‌کنیم. اطلاعات مربوط به یک دستگاه خاص برای مدت جلسه ای که در آن چنین اطلاعاتی جمع آوری شده است، حفظ می شود.

ما ممکن است اطلاعات ناقص یا نادرست را در هر زمان و بنا به صلاحدید خود اصلاح، تکمیل یا حذف کنیم.

 

حقوق حریم خصوصی شما

برخی از حوزه های قضایی به کاربران حقوق قانونی خاصی در مورد اطلاعات شخصی آنها ارائه می دهند. مشروط به معافیت های ارائه شده توسط قانون، و با شناسایی مناسب، ممکن است حق انجام برخی اقدامات در مورد اطلاعات شخصی خود را داشته باشید، مانند:

  • حق تأیید اطلاعات شخصی شما (دسترسی، حذف، تغییر یا به روز رسانی هر گونه اطلاعات شخصی مربوط به شما. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید که اطلاعات شخصی شما نادرست است، می توانید درخواست اصلاح یا حذف کنید).
  • حق این است که ببینیم چه اطلاعات شخصی در مورد شما داریم.
  • حق درخواست از ما برای پاک کردن اطلاعات شخصی شما (مشروط به هر گونه تعهد قانونی دیگری که ممکن است ما را ملزم به حفظ آن اطلاعات کند).
  • حق محدود کردن ما از پردازش اطلاعات شخصی مربوط به شما (به عنوان مثال، ممکن است درخواست کنید که استفاده از اطلاعات شخصی شما یا اشتراک گذاری آنها با اشخاص ثالث را متوقف کنیم).  

اگر می خواهید از هر یک از این حقوق استفاده کنید، با ما تماس بگیرید: info@dezhino.com.

اگر می خواهید شکایتی در مورد نحوه رسیدگی ما به اطلاعات شخصی شما مطرح کنید، لطفاً مستقیماً با ما تماس بگیرید: info@dezhino.com.

 

اگر از پاسخ ما راضی نیستید یا فکر می کنید که اطلاعات شخصی شما را مطابق با قوانین جمع آوری یا پردازش می کنیم، می توانید به مرجع مربوطه حفاظت از داده ها شکایت کنید.

 

چگونه از اطلاعات شما محافظت می کنیم

ما در پیاده سازی و حفظ امنیت سرویس ها و اطلاعات شما بسیار دقت می کنیم. ما از رویه‌ها و سیاست‌های استاندارد صنعتی برای اطمینان از ایمنی اطلاعات شما و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از چنین اطلاعاتی استفاده می‌کنیم. اگرچه ما اقدامات معقولی را برای محافظت از اطلاعات انجام می دهیم، اما نمی توانیم در قبال اعمال افرادی که دسترسی غیرمجاز یا سوء استفاده از خدمات را دریافت می کنند، مسئولیتی داشته باشیم، و هیچ ضمانتی، صریح، ضمنی یا غیره، نمی دهیم که از چنین دسترسی هایی جلوگیری می کنیم. اگر احساس می‌کنید که با حریم خصوصی شما مطابق با خط‌مشی ما رفتار نمی‌شود، یا اگر شخصی تلاش کرد از خدمات سوء استفاده کند یا به شیوه‌ای نامناسب عمل کند، لطفاً مستقیماً با ما تماس بگیرید: info@dezhino.com

وب سایت های دیگر

لطفاً توجه داشته باشید که ما مسئولیتی در قبال اقدامات حفظ حریم خصوصی سایر وب سایت هایی که از وب سایت های ما به آنها پیوند داده شده اند نیستیم. ما بازدیدکنندگان خود را تشویق می‌کنیم که هنگام خروج از وب‌سایت‌های ما آگاه باشند، بیانیه‌های حفظ حریم خصوصی یا سیاست‌های هر وب‌سایتی را که بازدید می‌کنند، مطالعه کنند.

به روز رسانی یا اصلاحات در سیاست حفظ حریم خصوصی

ما ممکن است هر از چندگاهی، به صلاحدید خود، این سیاست حفظ حریم خصوصی را اصلاح کنیم و جدیدترین نسخه همیشه در وب سایت(های) ما پست می شود (همانطور که در عنوان “آخرین بازبینی” منعکس شده است). در صورت تغییر اساسی در سیاست حفظ حریم خصوصی، از طریق خدمات یا از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. ما شما را تشویق می‌کنیم که این خط‌مشی رازداری را به‌طور منظم برای هرگونه تغییر مرور کنید. ادامه استفاده شما از خدمات، پس از اطلاع از چنین اصلاحاتی، به منزله تایید و رضایت شما از چنین اصلاحاتی در خط مشی رازداری و موافقت شما با رعایت شرایط چنین اصلاحاتی است.

 

نحوه تماس با ما

اگر در مورد خدمات یا اطلاعاتی که در مورد شما جمع‌آوری می‌کنیم و نحوه استفاده از آن سؤالی دارید، لطفاً با ما از طریق info@dezhino.com در ارتباط باشید.

0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop