دانلود و پشتیبانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

s f

اطلاعات تماس
ایران چهارمحال و بختیاری
شهرکرد خیابان اول
youremail@yourdomain.com
038312345678

دژینو | dezhino

شرکت تبلیغاتی برتر در ایران

اسامی آژانس های تبلیغاتی ایران + معرفی کامل خدمات

نویسنده : عفیفه خدنگی | تاریخ بروزرسانی : 1402/04/14

از ابتدای تاریخ قاعده اصلی یک کسب‌وکار موفق، جلب حداکثری نظر مصرف کننده به سمت کالا یا خدمات خود بوده است. از همان زمان تا کنون همواره افرادی بوده اند تا مسیر رسیدن تولیدکنندگان به مصرف کنندگان یا بالعکس را کوتاه تر کنند؛ زمان های قدیم که رسانه به معنای امروزی اش وجود نداشت، بقال سر کوچه یا همسایه بغلی نقش واسطه گری بین خرید و فروشنده را بازی می کرد؛ برای مثال کافی بود همسایه چیزی خریده باشد و از آن خوشش آمده باشد، فردای همان روز دقیقاً آن چیز در خانه ما هم وجود داشت! این طور بود که همسایه ها در نقش شرکت های تبلیغاتی بسیار قدر ما را در خریدن وسایلی که نیاز داشتیم کمک می کردند.

اما حالا که همه چیز تغییر کرده، مقوله تبلیغات نیز با تغییرات بسیاری مواجه شده است و دیگر همسایه ها و بقال محلمان جایشان را به آژانس های تبلیغاتی بزرگی داده اند که کالا یا خدمات موردنظر شما را به بهترین نحو ممکن معرفی و ارائه می کنند. ما در این مقاله با ارائه لیست شرکت های تبلیغاتی و اسامی آژانسهای تبلیغاتی برتر همراه شما هستیم تا راحت تر مسیر رسیدن به یک کسب‌وکار خوب را اجرا کنید.

 

کسب‌ و کار موفق در دنیای امروزی

شرکت تبلیغاتی موفق

در این بخش به هیچ عنوان قصد نداریم که با ارائه چند جمله انگیزشی یا تاکیدی اصول یک کسب‌وکار موفق را برایتان یادآوری کنیم؛ بلکه بیشتر به نکاتی می پردازیم یک شرکت موفق در دنیای قدیمی را به یک شرکت موفق در دنیای امروزی تبدیل می کند. پس این بخش را از دست ندهید!

شاید بعضی از اصول کسب‌وکار سنتی و مدرن باهم فرق کند ولی هر دوی آنها در یک چیز تفاهم کامل دارند؛ آن هم اینکه اساس و پایه موفقیت یک کسب‌وکار در ارائه کالا یا خدمات باکیفیت است و در واقع، کیفیت کالا تبلیغ خود آن است. حتماً هر تولیدکننده یا ارائه دهنده خدماتی می داند که اعتماد مشتری در گرو کیفیت کالا یا خدماتی است که دریافت می کند و اعتماد مشتری تضمین کننده بقا و پایداری یک کسب‌وکار است. پس، کیفیت حرف اول را می زند، اما تنها عامل دخیل در حفظ یک کسب‌وکار نیست؛ چرا؟

به این مثال توجه کنید:

فروشنده محصولات لبنیاتی ادعا دارد که تمام محصولات آن از کیفیت بالا و حتی بی نظیر در بین رقبای خود برخوردار هستند. شیر، ماست، پنیر و… تماماً از دام های خود او تهیه می شوند به طور طبیعی تغذیه می شوند، با این حال مشتریان او همان هایی بودند که ده سال قبل هم بودند، کم نشدند؛ اما زیاد هم نشدند. با وجود چنین محصولات با کیفیتی چرا باید فروش و مشتریان او کمتر از لبنیاتی باشد که شاید محصولاتش نصف کیفیت محصولات لبنیاتی او را ندارد، اما مشتریان او روزبه روز در حال زیاد شدن اند؟ در چنین جامعه فرضی ای که مثال آن در اطراف خود ما کم نیست، اگر اندکی بیشتر به فعالیت های جانبی این دو فروشگاه توجه کنیم علت این تفاوت را خواهیم فهمید.

فروشگاه دوم چندین شعبه مختلف در سطح شهر دارد که افراد از هرکجا که باشند می توانند به آن دسترسی پیدا کنند، دیگر آنکه محصولات خود در قالب بسته بندی های زیبا با برچسب های تبلیغاتی فروشگاه خود به مشتریان عرضه می کند و در آخر برخورد خوب فروشندگان آن که خود بازگشت دوباره مشتری را تضمین می کند. دردسترس بودن، ارائه زیبای محصولات و خدمات و احترام به خریدار چیزهایی که در کنار کیفیت عامل ماندگاری و پیشرفت یک کسب وکار است. می توان گفت کیفیت لازم است؛ اما کافی نیست؛ این همان تفاوت کسب وکار در دنیای سنتی با مدرن است.

کسب وکار در این دنیای مدرن باوجوداینکه قوانین متفاوت و اندکی دشوارتر، کلی راه میان بر دارد که به راحتی فروشندگان می توانند فروش خود را چندبرابر و خریداران نیز به سرعت نیاز خود را برآورده سازند. شرکت های تبلیغاتی و پلتفرم های تبلیغات کلیکی همان حلقه گم شده در رابطه فروشنده و خریدار هستند که مثل کاتالیزور رسیدن به مقصد را سریع تر می کنند. حال اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که می خواهید مشتریان خود را چندبرابر کنید؛ اگر خریداری هستید که نمی دانید از بین منتشرکنندگان تبلیغ کدام یک بهتر است یا اینکه گرفتار فراد در تبلیغات کلیکی شده اید، نیاز به آشنایی بیشتر با اسامی آژانس های تبلیغاتی دارید. شما به عنوان یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات باید بدانید که کدام شرکت بهتر و مؤثرتر می تواند کالای شما را تبلیغ کند یا به عنوان یک مصرف کننده بدانید که کالا یا خدمات توسط کدام آژانس تبلیغاتی تبلیغ شده است؛ چراکه تجربه آن شرکت نشان دهنده قابل اطمینان بودن کالا یا خدمات است.

نکته‌ای که در این میان نباید از آن غافل شوید، انواع تقلب کلیکی در تبلیغات است. ما در مقاله های متعدد به این موضوعات پرداخته ایم.  در اینجا نیز نیاز است یادآور شویم که تبلیغات به شرطی اثربخش خواهد بود که واقعی باشد و تقلب و شائبه در آن وارد نشده باشد. با این حال هیچ بازاری از تقلب و دروغ عاری نیست و همیشه پای سودجویان به بازارهای خوب و سالم باز می شود. اگر کسب و کاری دارید که به مرحله تبلیغات رسیده است، حتما پیش از هر چیز مطالعه دقیقی داشته باشید که ترافیک نامعتبر چیست و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد. به خصوص هنگام شروع تبلیغات کلیکی درباره اینکه چه تقلبی توسط پابلیشرها صورت می گیرد مطالعه کافی داشته باشید.

همراه  دژینو باشید تا بیشتر با با «شرکت های تبلیغاتی» آشنا شوید.

 

شرکت تبلیغاتی ایران نوین

یکی از شرکت هایی که سازنده بسیاری از تبلیغات جذاب تلویزیونی یا رادیویی بوده و هست، آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین است. این شرکت که از سال 1369 شروع به کار کرده توانسته اعتباری خوب در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهایی مؤثر بازاریابی بر پایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای به دست آورد. ایده های خلاقانه جهت تبلیغاتی یا برندینگ، توجه به نیاز مشتری و مخاطبان، استفاده از فناوری های روز و ارتقا سطح دانش و مهارت های حرفه ای کارمندان سبب شده تا این شرکت به قله صنعت خدمات تبلیغات و برندینگ ایران دست یابد. فعالیت این شرکت تنها به تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی محدود نمی شود، بلکه تبلیغاتی محیطی، برگزاری انواع رویدادها و تیزر تلویزیونی را نیز شامل می شود.

منتخب مشتریان ایران نوین
چین چین ایرانسل بیژن غنچه طبیعت صباح میهن امتیاز تکدانه چی توز
پاکناز مادیران سینره تاپ دورتو ایزی پیک درماکلین پاک رخ پرژک فرمند
ال‌سی‌من کفش‌شیما با سلام بانک آینده هی جو محتشم پاما گرجی اخوان سانا

شرکت تبلیغاتی بادکوبه

برای آشنایی با این شرکت همین بس که شرکت ها و سازمان های بزرگی چون بانک ها، همراه اول، دیوار و… به این شرکت اعتماد کردند و تبلیغات محصولات و خدمات خود را به آن سپرده اند. در بین آژانس های تبلیغاتی، شرکت بادکوبه یکی از تیم‌های خلاق و متکی به دانش روز از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل موردنیاز همراه مشتریان خود بوده است. از خدمات این شرکت می توان به مشاوره تبلیغات، بازاریابی و برندسازی، ایده پردازی تبلیغاتی، بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی رسانه، پیشران فروش و ترویج برند و تحقیقات بازار اشاره کرد.

منتخب مشتریان شرکت بادکوبه
همراه‌اول بانک‌سپه مک پفیلا بانک‌رفاه بانک‌ملت بانک‌ملی مبین نت ال‌جی آپ
چای‌شهرزاد فامیلا پیورلایف بیمه‌دی پاکشوما همراه‌اول هافمن لورچ آذین‌لوله داتیس
گاج دیوار ماهان‌ایر شاتل مهرایران افق‌کوروش کاچیران ایوان هفت‌هشتاد پارسه

شرکت تبلیغاتی مات

آژانس مات از سال 1383 با خدمات محدود کارش را شروع کرد ولی خیلی زود یعنی بعد از 4 سال به عنوان یک آژانس کمال گرا با خدمات همه جانبه شناخته شد. این گروه بین المللی در خاورمیانه با استانداردهای جهانی فعالیت می کند. مات الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 را الگوی کار خویش قرار می دهد. ماموریت این شرکت استفاده از فناوری های نوین و سرمایه انسانی متخصص، ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و افزایش آگاهی مخاطبان است. هدف مات افزایش درآمد کل، افزایش سودآوری، توسعه دفاتر خارجی و افزایش رضایت مشتریان است.

از خدمات آژانس تبلیغاتی مات می توان به استراتژی ارتباطی و بازاریابی، کمپین های 360، فعالیت در انواع رسانه های رادیویی و چاپی؛ تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی؛ طراحی گرافیک؛عکاسی تبلیغاتی، روابط عمومی، برندینگ و توسعه برند اشاره کرد.

منتخب مشتریان شرکت تبلیغاتی مات
همراه‌اول بیمه‌دی هوآوی رایتل دومینو مینو
موسسه اعتباری ملل فدراسیون بسکتبال ایران بانک ملی ایران

شرکت تبلیغاتی آسا برندینگ

باتوجه به شعار این شرکت: «آسا برندینگ راه آسان برند شدن، صفر تا صد تبلیغات حرفه ای و قدرتمند»، یک راه خوب و مطمئن برای برند شدن کسب‌وکار خود، اعتماد به این شرکت است. این آژانس تبلیغاتی برعکس دو آژانس قبلی که اشاره شد، تمرکز خود بر روی برندسازی یک کسب‌وکار در بستر شبکه های اجتماعی قرار داده است و به حوزه تبلیغات تلویزیون و رادیویی ورود نکرده است. به همین دلیل اگر می خواهید مخاطبان و مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید، کافی وارد وب سایت این شرکت شده و درخواست مشاوره داشته باشید.

در بین لیست شرکت های تبلیغاتی، آسا برندینگ یکی از شرکت هایی است که علاوه بر ارائه خدمات برندسازی به حوزه آموزش نیز پرداخته است. شما می توانید با مراجعه قسمت آموزش های رایگان این شرکت نکاتی مفید درباره برندسازی مجموعه خودتان بیابید.

کانون تبلیغاتی کروشه

این شرکت جوان و جویای نام توانسته طی چندین سال فعالیت موفقیت آمیز، به شرکتی موفق با اهدافی روشن و انگیزه ای سرشار تبدیل شود که تلاش می کند با سرمایه انسانی و تیم خلاق خود به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد. حوزه فعالیتی این شرکت مارکتینگ، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات خلاقانه است که از ایده پردازی تا اجرا همراه مشتریان خود خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، از دیگر خدمات کانون تبلیغاتی کروشه می توان به طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی و چاپ و عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی اشاره کرد.

گروه تبلیغات دیجیتال دیما

کمتر کسی است که با شرکت های دیجی کالا، فیلیمو و آژانس مسافرتی علی بابا آشنایی نداشته باشد. بخشی از علل معروف بودن این شرکت ها مدیون آژانس های تبلیغاتی ای که وظیفه تبلیغات و برندسازی آنها را به عهده دارند. گروه تبلیغات دیجیتال دیما سال ها مورداعتماد این برندها بوده است. علاوه بر اینها، دیما با شرکت های مخابراتی کشور مثل ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز تجربه همکاری دارد. بودن نام این برند در تجربه کاری برای پی بردن به کیفیات خدمات و اطمینان پذیری آن کافی است. برای همین اگر قصد ورود به برندینگ و مارکتینگ را دارید دیما یک گزینه مطمئن برای شماست.

برگزیده مشتریان دیما
علی‌بابا تخفیفان فیلیمو فرمند کاله شیپور آسیاتک دیجی‌کالا

شرکت تبلیغاتی آوانگار

آوانگار اد با ادعای تعهد در ایجاد تأثیر مثبت در کسب‌وکار شرکت های مخاطب از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده است. از خدمات این شرکت می توان به بازاریابی، تبلیغات، رسانه، برندینگ و تولید محتوا اشاره کرد. آوانگار یک شرکت تبلیغاتی متعهد است که خط مشی خود را ارتباط مداوم و مؤثر با مشتریان و مخاطبان می داند که از این طریق بتواند از نیازهای واقعی آنها آگاه شده و بهترین راهکارها را در اختیار آنها قرار دهد.

هلدینگ آراد

هلدینگ آراد یکی از شرکت های قدیمی در حوزه تبلیغات شهری و محیطی است که فعالیت خود را از سال 1373 شروع کرده است. اگر نگاهی به بیلبوردهای سطح شهر خود به خصوص شهرهای بزرگ بیندازید حتماً در اکثر آنها لوگوی شرکت تبلیغاتی آراد پیدا خواهید کرد؛ چراکه این شرکت عنوان بزرگ ترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در سراسر کشور با بیش از 750 تابلو را با خود حمل می کند. همان طور که متوجه شدید توجه هلدینگ آراد به تبلیغات و برندسازی در سطح شهر است در همین راستا خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد شامل مشاوره تبلیغاتی، نوشتن کمپین تبلیغاتی، سناریونویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد و اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی است.

گروه شرکت های ارتباطی شبکه آفتاب

آفتاب تنها یک شرکت تبلیغاتی نیست، بلکه گروه شرکت های تبلیغاتی است که در تلویزیون، رادیو، مطبوعات و رسانه های دیجیتال و محیطی تخصص دارد. آژانس تبلیغاتی آفتاب فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرده است و امروزه به رهبر صنعت تبلیغات و رسانه در ایران تبدیل شده است. شرکت آفتاب در زمینه تبلیغات محیطی سابقه همکاری با بانک های شهر، تجارت، ملت و مسکن، رایتل سان استار و فروشگاه های رفاه و شهروند را دارد. در زمینه تبلیغات تلویزیونی سابقه همکاری با شرکت های کاله، همراه اول و… را دارد.

مشتریان آفتاب در تبلیغات تلویزیونی
ایران‌رادیاتور دلپذیر ویتانا سن‌ایچ وین‌تک همراه‌اول کاله

شرکت تبلیغاتی طلوع

حوزه خدمات شرکت طلوع فیلم شامل ساخت فیلم آموزشی، فیلم برداری همایش، ساخت تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، ساخت موشن گرافیک و ساخت فیلم صنعتی است. داشتن عوامل حرفه ای و کاربلد در حوزه کارهای سینمایی و تصویری، سبب شده که این شرکت تجربیات گران بهایی در حوزه طراحی و تولید فیلم های کوتاه و بلند داستانی، مستند، تجربی، تبلیغاتی، انیمیشن، موشن گرافیک، موزیک ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی آیینه تهران ویژن

آیینه تهران ویژن شرکتی تبلیغاتی است که فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده است. در سابقه کاری این شرکت همکاری با برندهای به نام و بیش از پانصد شرکت دولتی و خصوصی به چشم می خورد. خدمات شرکت آیینه تهران شامل تبلیغات محیطی، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی مناسبتی و اختصاصی، تولید محتوا، سمپلینگ و نرومارکتینگ است.

خلاقیت در کنار جوان گرایی و البته تجربه حرفه ای رمز موفقیت این آژانس تبلیغاتی بوده است؛ آژانسی که توانسته رتبه اول در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و بالاترین رتبه از سازمان زیباسازی در تبلیغات محیطی را کسب کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ایده

هفده سال سابقه حرفه ای باعث شده است که نام شرکت تبلیغاتی ایده در بین اسامی شرکت های تبلیغاتی برتر ایران دیده شود. 2536 پروژه انجام شده سبب شده تا این شرکت تجربه بسیار عالی در زمینه تبلیغات داشته باشد. از جمله خدمات گروه ایده می توان به مشاوره برندینگ، تولید محتوا (صوتی، تصویری و متنی)، دیجیتال مارکتینگ، طراحی و چاپ انواع بنر، بروشور، کاتالوگ و…، طراحی، بازاریابی و تبلیغات سمینارهای تخصصی و عمومی، برگزاری نمایشگاه و رسانه است. برندینگ یکی از حوزه های تخصصی این شرکت تبلیغاتی است که سبب می شود بیشتر شناخته شود؛ بنابراین اگر کسب‌وکار خود را تازگی آغاز کرده اید، برندینگ به دیده شدن هرچه بیشتر شما کمک خواهد کرد.

شرکت تبلیغاتی ساینا

راز برتری یک شرکت تبلیغاتی نسبت به دیگر شرکت ها، داشتن خلاقیت و تعهد نسبت به مشتریان خود است. آژانس تبلیغاتی ساینا خود را موظف به برآورده ساختن این دو ویژگی کرده است و به همین دلیل است کهدر میان رقیبان توانسته جایگاه مطلوبی داشته باشد. ارائه خدمات گسترده در زمینه های تولید و پخش تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، طراحی و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی، طراحی، مدیریت و اجراهای رویدادها، عکاسی و شعار تبلیغاتی سبب شده تا مشتریان به راحتی به انتخاب خدمات موردنیاز خود بپردازند. علاوه بر این اگر هنوز نمی دانید نیاز کسب وکار شما چیست و در چه حوزه ای نیاز به فعالیت دارید، مشاوره رایگان ساینا در خدمت شماست تا نیاز خود را بهتر شناخته و آن برآورده سازید.

شرکت تبلیغاتی اشاره

اشاره در بین لیست شرکت های تبلیغاتی، جزء معدود شرکت هایی است که فعالیت بین الملل نیز دارد. همین نکته کافی است که نه چشم بسته؛ بلکه با آگاهی و چشمانی باز به این آژانس ارتباط بازاریابی فول سرویس با رویکرد راه حل گرا اعتماد کرد. از جمله خدمات واحد تبلیغات اشاره می توان به ایده پردازی و اجرای انواع کمپین های دیجیتال، خدمات چاپ، ساخت آگهی های تلویزیونی، طراحی گرافیک، مشاوره، متون خلاقانه، برنامه ریزی و تولید اقلام فروشگاهی اشاره کرد.

شرکت تبلیغاتی ماکان

اگر قصد تبلیغات دیجیتال را دارید و می خواهید به حوزه دیجیتال مارکتینگ وارد شوید، آژانس تبلیغاتی ماکان انتخابی مطمئن و هوشمندانه است؛ چراکه، این شرکت با تیم جوان و خوش فکر خود در تمامی مراحل طراحی و سئوی سایت، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گوگل، سوشال مدیا مارکتینگ، مشاوره تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ همراه شماست تا به نتیجه مدنظر خود برسید. صداقت و حسن انجام کار شرکت ماکان سبب کسب رضایت مشتری حداکثری از هر پروژه شده است.

شرکت تبلیغاتی راد

راد یک شرکت تبلیغاتی خلاق و به روز است که تمرکز خود را به محتواهای گرافیکی و چاپی معطوف کرده است. از خدمات شرکت تبلیغاتی راد گرافیک می توان به مشاوره و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، هدایای تبلیغاتی، خدمات چاپ، طراحی گرافیک، عکاسی و تولید تیزر، تبلیغات محیطی و غرفه آرایی اشاره کرد. پس اگر قصد برگزاری همایش یا سمیناری را دارید تبلیغات محیطی و محصولات چاپی خود را با خیال راحت به راد گرافیک بسپارید.

خورشید فیلم

اگر می خواهید با یک تیزر یا فیلم تبلیغاتی کسب‌وکار خود را به مشتریان و مخاطبان معرفی کنید، شرکت تبلیغاتی خورشید فیلم این کار را به راحتی و به زیبایی هرچه تمام تر برای شما انجام می دهد. فرقی ندارد محتوای شما چه باشد انواع خدمات را در حوزه فیلم برداری صنعتی، فیلم برداری آموزشی، سفارش موشن گرافیک و سفارش ساخت انیمیشن شرکت تبلیغاتی خورشید فیلم برای شما مهیا می کند.

خدمات مارکتینگ و برندینگ فیکسو

خلاقیت، دانش، تخصص و عمل گرایی از ویژگی هایی هستند که شرکت تبلیغاتی فیکسو با آنها شناخته می شوند. سال 96 این شرکت تبلیغاتی شروع به کارکرد و آرام آرام از محیط کوچک خود جان گرفت و امروزه تبدیل به یکی از شرکت های مطرح در حوزه تبلیغات شده است. سه حوزه اصلی فعالیت که هر شرکت تبلیغاتی باید در آنها حرفی برای گفتن داشته باشد، تبلیغات، مارکتینگ و برندینگ است. فعالیت در این سه حوزه عمده فعالیت های شرکت تبلیغاتی فیکسو را شامل می شود.

پالادیوم

هر کسب‌وکاری می تواند قهرمان داستان خودش باشد، به شرط آنکه به موقع کشف و شکوفا شود. این مسیری است که با شرکت تبلیغاتی پالادیوم می توان طی کرد. پالادیوم با استفاده از برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب نقشه موفقیت کسب‌وکار شما را طراحی می کند. علاوه بر این با نگاهی به مشتریان این آژانس تبلیغاتی می توانید با اطمینان به این شرکت اعتماد کرده و شکوفایی کسب‌وکار خود را رقم بزنید.

مشتریان شرکت تبلیغاتی پالادیوم
پاک نام تاپ شهرداری دانشگاه تهران کرمان موتور

شرکت تبلیغاتی طوسی

تا به این جا با شرکت های تبلیغاتی بسیاری آشنا شدید که هریک در زمینه خاصی مهارت دارند. حوزه اصلی شرکت تبلیغاتی طوسی طراحی و برندینگ است. این شرکت به شما کمک می کند تا مسیر خود را پیدا کنید و هویت منحصربه فرد کسب‌وکار خود کشف کنید. علاوه بر این در حوزه طراحی دیجیتال، طراحی کمپین های تبلیغاتی، طراحی هویت برند، طراحی اپلیکیشن، طراحی معماری و طراحی صنعتی و طراحی سیستم مدیریت برند نیز فعالیت دارد.

نگاه

«به کسب‌وکارتان نگاهی خاص داشته باشید» با این شعار آژانس تبلیغاتی نگاه سعی دارد که در فضای مجازی درآمد شما را سکه کند! حتماً از خود می پرسید چگونه؟ شرکت نگاه با بررسی و شناسایی مزیت ها و ویژگی های منحصربه فرد کسب‌وکار شما اقدام به تولید محتوای خلاقانه و قانع کننده می کند. از طرف دیگر، تیم توانمند سئو آن با سبب می شود که بازدیدکنندگان بیشتری از سایت شما و در واقع کسب‌وکار شما دیجیتال شما بازدید کنند و با کمک طراحی وب سایت و مدیریت سوشال قدم به قدم تا شکوفاشدن کسب‌وکارتان همراه شما هستند.

آژانس آرمانی

هدفمندی، تعهد و صداقت شرکت تبلیغات آرمانی را در بین آژانس های تبلیغاتی که در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت دارند، متمایز می کند. با نگاهی به بیلبوردهای جذاب و رنگارنگی که در سطح شهر مشاهد می کنید، می توانید برند آرمانی را در زیر آن ببینید. این شرکت، یک شرکت خلاق است که از دانش روز برای بهبود خدمات استفاده می کند.

 ایده بکر

با افزایش آنلاین شاپ ها و ترجیح مردم به خرید آنلاین تا حضوری، ایده بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیش از گذشته پررنگ شده است. شرکت تبلیغاتی ایده بکر نیز با درنظرگرفتن این نکته خدمات تخصصی خود را در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

نتیجه اطمینان به شرکت های تبلیغاتی!

امروزه در حوزه کسب‌وکار کسی برنده است که بیشتر دیده شده باشد، تبلیغات از حوزه محیطی گرفته تا رسانه و تلویزیون و تبلیغات دیجیتال حکم دیده شدن و سود شما را امضا می کند. اما این تبلیغ نباید به قیمت و توسط هرکسی باشد؛ چراکه خود می تواند به ضدتبلیغ علیه کسب‌وکار شما تبدیل شود. برای این که این اتفاق پیش نیاید باید به بلد این کار یعنی شرکت های تبلیغاتی رجوع کرد و با مشاوره با آنها بهترین راه و بستری که می توان کالای خود را در آن ارائه کرد را پیدا کرد.

«آژانس های تبلیغاتی» با رصد جریان روز دنیای تجارت و وضعیت رقبای شما که البته بدون دانش و مهارت کافی امکان پذیر نیست، همراه شما در این مسیر هستند. اگر شما هم به فکر خروج کسب‌وکار خود از حالت سنتی و ورود به دنیای مدرن و فروش حداکثری هستید، بار دیگر به اسامی آژانس های تبلیغاتی اشاره شده در این نگاه کنید. با آشنایی با خدمات و حوزه های تخصصی آنها راحت تر می توانید از بین «لیست شرکت های تبلیغاتی» ارائه شده، مناسب ترین آنها را پیدا کنید.

دیدگاه‌ها

  • حسین نورالهی

    تیر 10, 1402

    سلام وقت بخیر
    لینک سایت ها مشکل داره و همشون 404 میدن، لطفا اصلاح کنید

    پاسخ
    • مهسا اذانی

      تیر 14, 1402

      ممنون لینک ها اصلاح شد

      پاسخ

ارسال نظر

enemad-logo
0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop