دانلود و پشتیبانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

s f

اطلاعات تماس
ایران چهارمحال و بختیاری
شهرکرد خیابان اول
youremail@yourdomain.com
038312345678

دژینو | dezhino

تقلب افیلیت ها

نحوه بلاک کردن اقدامات متقلبانه و ترافیک پرخطر افیلیت ها

نویسنده : مهسا اذانی | تاریخ بروزرسانی : 1400/11/28

چطور جلوی ترافیک با ریسک بالا و اقدامات متقلبانه را در زمانی که کلیک اتفاق می افتد را بگیریم??

شما میتوانید روش های زیادی برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید. کسب و کارهای مختلف از استراتژی های تبلیغاتی هیجان انگیزی که میتواند ترافیک زیادی از مشتریان آینده علاقمند را به وب سایت هدف ارسال کند استفاده میکنند. هر کانال تبلیغاتی جدیدی که وارد آن می‌شوید، می‌تواند به شما امکان دهد تا ترافیک زیادی کسب کنید، اما می‌تواند شما را در معرض آسیب‌پذیری فعالیت‌های متقلبانه نیز قرار دهد.

افیلیت های حرفه ای در مقابل افیلیت های متقلبانه

اگر کمپین های افیلیت مارکتینگ را اجرا می کنید، به افیلیت مارکترهای خود اعتماد دارید تا آنچه را که در مورد محصولات شما دوست دارند به اشتراک بگذارند و برای مخاطبان خود تبلیغ کنند. این افیلیت مارکترها نماینده شما هستند و رفتاری حرفه ای دارند. اما ممکن است به جای برخورد با یک افیلیت مارکتر حرفه ای با یک متقلب روبرو شوید که کمتر یک بازاریاب حرفه ای و بیشتر یک متقلب است. این اتفاق می تواند به قیمت آرامش خاطر و پولی که به سختی به دست آورده اید، تمام شود، مگر اینکه در وهله اول جلوی تقلب در تبلیغات را بگیرید.

افیلیت مارکترها دروغگو برای شما هزینه خواهند داشت

از آنجایی که پرداخت به افیلیت مارکترها مبتنی بر عملکرد است، افیلیت مارکترها تلاش میکنند تا آنجا که ممکن است کلیک‌، لید(lead)، فروش، نصب‌ و سایر اقداماتی که برای آنها پول پرداخت می‌شود، ایجاد کنند. هر کلیک وب‌سایتی که از یک افیلیت مارکتر به‌وجود می‌آید، برای آن‌ها و برای شما مفید است، مگر اینکه این کلیک‌ها و سایر اقدامات وابسته به آن تقلبی باشند. فعالیت‌های وابسته به تقلب که منجر به کلیک‌، لید و نصب‌ می‌شود، در نهایت برای شما هزینه دارد، زیرا این اقدامات از سوی مشتریان علاقه‌مند انجام نمی‌شود، بلکه از ربات‌ها، کلیک فارم ها، برنامه‌های نصب‌شده مخفیانه و سایر منابع مخرب انجام می‌شوند. به همین دلیل است که باید افیلیت مارکترهای متقلب را در سطح کلیک متوقف کنید.

لیدهای تقلبی که افیلیت مارکترهای دروغگو می توانند ایجاد کنند در ابتدا برای شما واقعی به نظر می رسد، اما آنها به محصولات یا خدمات شما علاقه ای ندارند و احتمالاً حتی نمی دانند که چرا با آنها تماس می گیرید. فروش تقلبی می تواند یک دردسر واقعی برای شما باشد که باید با آن مقابله کنید و این کار باعث میشود زمان زیادی را از مشتریان واقعی خود دور شوید و می بینید که  تعداد کلیک‌های شما اضافه شده ولی افزایش درآمدی وجود ندارد. بنابراین قبل از اینکه فهرستی از لیدهای تقلبی، فروش‌های تقلبی و افزایش کلیک‌هایی که واقعاً برای کسب‌وکار یا برند شما مفید نیستند، به پایان برسانید، اجازه دهید در دژینو به شما در مبارزه با تقلب در کمپین‌های بازاریابی آنلاین خود کمک کنیم.

چگونه می توانید تقلب تبلیغاتی را در سطح کلیک متوقف کنید؟

چند راه برای جلوگیری از تقلب افیلیت مارکترها:

راه حل IP بلاک لیست

برای مسدود کردن ترافیک تقلبی، مسدود کردن ترافیک از منابعی که به نظر می رسد پرخطر هستند، جلوگیری از نصب های تقلبی، و مسدود کردن کلیک ها و سایر اقدامات از منابع مخرب.

راه‌حل‌های مبتنی بر پیکسل و S2S

برای دریافت نظارت بر ترافیک، شناسایی تبدیل‌های تقلبی، گزارش‌های دقیق در مورد الگوهای ترافیک و تراکنش‌ها، و گزارش کامل کمپین خود، همچنین برای استفاده از نسخه رایگان کشف تقلب افیلیت مارکتینگ با تیم دژینو تماس بگیرید.

ارتباط با ما

 

ارسال نظر

0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop